Wat een geweldig boek!

Sofie Peters 25 november 2016
Dit is een superleuk boek, omdat bijna alles wat in de eerdere Harry Potter boeken gebeurt is, hierin terugkomt, waaronder Voldemort. Maar nu zijn er andere hoofdpersonen: Harry's zoon Albus en zijn vriendje Scorpius. Iedereen denkt dat Scorpius de zoon van Voldemort is, maar eigenlijk is hij de zoon van Malfidus. Eigenlijk mag Albus Scorpius niet meer zien, omdat Harry denkt dat Scorpius een slechte invloed op Albus heeft. Samen beleven ze een groot avontuur, want ze willen Carlo (uit deel 4 De Vuurbeker) redden van de dood.

Dit boek is anders geschreven dan alle andere Harry Potter boeken. Dit boek is geschreven in de vorm van een toneelstuk. Het leest voor mij iets moeilijker, omdat ik het niet op die manier gewend ben. Maar toch is het een geweldig boek. Veel leesplezier!

Meer recensies van Sofie Peters