Fijn om te lezen!

somanybooks 13 mei 2022
Lucy verwerkt de dood van haar beste vriendin Jess in Clifford’s Cove aan de oostkust van de VS. Daar wordt ze aangestaard door de bewoners. Ze lijkt sprekend op Louise, een meisje dat jaren geleden op onverklaarbare wijze is verdwenen. Met Ally, die ook op haar lijkt, begint Lucy een zoektocht naar de toedracht van de verdwijning van Louise en worden daarbij geholpen door twee plaatselijke agenten. Hoe meer van het mysterie wordt ontrafeld, hoe meer vragen er bovenkomen.

Een leuk, toegankelijk boek met een meeslepend verhaal over de verdwijning van een meisje, Louise en een jonge vrouw die verwikkeld raakt in deze zaak. De verhaallijn is spannend en de schrijfster heeft een leuk gevoel voor humor, waardoor ik het lastig vond om het boek neer te leggen. Ik hoop dat er nog meer boeken van deze schrijfster zullen volgen.