Magnus Bane

Ik vond het een heel leuk boek om te lezen, heb zowel de papieren versie als het e-boek gelezen. Vond alle verhalen heel goed uitgewerkt en ben blij dat er ook een boek is gekomen over Magnus Bane maar vind ook dat er een verhalen mag komen over hem en zijn vrienden en vijanden en geliefden in het heden, het nu.
Het boek gaat over zijn leven voor hij de shadowhunters kende.
Ik volg via netflix de serie over Shadowhunters zoals in de boeken ( er is een heuse serie over, heel leuk voor wie fan is van de boeken) en dat is een echte must voor wie de boeken las. Hierin wordt Bane ook meer betrokken dan in de boeken dus zou ik het wel leuk vinden mocht er een boek over hem komen over hoe hij leeft en werkt enz... in het heden zoals in de boeken beschreven maar dan uit zijn standpunt of gewoon hem als hoofdpersonages en al de rest als nevenpersonages. Weet het niet goed, is maar een ideetje :-)