Bijzonder mooi boek

svdlist 04 september 2021
Dit boek heeft mij persoonlijk geraakt. Twee jonge mensen met kanker die een onvoorwaardelijke liefde delen en een hele bijzondere band hebben. De personages zijn perfect uitgedacht en er zit een goede afwisseling in de humoristische en verdrietige passages. Ik heb dit boek bijna in een ruk uitgelezen. Soms moest ik het boek wel even wegleggen omdat het verhaal te dichtbij kwam en dat het soms best heftig of verdrietig was. Toch hebben de hoofdpersonages me geïnspireerd om anders over het leven na te denken. Het verhaal is dan niet waargebeurd, als je het leest voelt het toch alsof dat wel zo is. Het is een hele realistische, maar ook mooie weergave van hoe het met zo’n zwaar onderwerp het ook in het echte leven gaat. Als het echt té dichtbij komt dan weet ik niet of het verstandig is dit boek te lezen. Voor mij kwam het soms ook wel dichtbij, maar ik kon goed een bepaalde afstand bewaren om wel met het boek door te kunnen gaan.

Meer recensies van svdlist