Je eigen familiegeschiedenis

TheavanBodegraven 13 februari 2024
Ik ben dol op Frankrijk en ook de betekenis van de titel past bij hoe ik in het leven sta.
Daarom heb ik me aangemeld voor dit boek in de Facebookgroep 'Boeken toer'.

De schrijver is in zijn geschiedenis gedoken en heeft het verhaal daarvan geschreven. Enorm waardevol als eigen werk. Voor hem en voor zijn familie.
Als buitenstaander werd ik op sommige stukken meegezogen in het verhaal. En eerlijk gezegd op sommige stukken niet.
Misschien was ik op het verkeerde been gezet dat de schrijver het bedoeld heeft als roman.
Het is een prachtig eerbetoon aan zijn geschiedenis. Het vele werk dat hij eraan gehad heeft en de liefde om dit verhaal woorden te geven, zijn een compliment waard. Evenals zijn enthousiasme waarmee hij dit boek onder de aandacht brengt. Zoals zijn uitnodiging aan mij om lid te worden aan zijn facebookgroep behorend bij dit boek.

Zijn keuze voor woorden en zinsopbouw maakte het voor mij persoonlijk lastiger te lezen.

Meer recensies van TheavanBodegraven