heerlijk om te lezen

thereadingtwinsnl 22 september 2022
Ken je dat gevoel, dat als een boek of boekenserie zó goed is, dat je gewoon niet meer weet wat je daarna moet gaan lezen? Dat had ik bij deze serie, want oh my, wat heb ik genoten van deze boeken! En stiekem vond ik dit laatste deel, Word Volwassen, Eve Brown nog wel de beste van de drie!

In de voorgaande delen, Zoek het Uit, Chloe Brown (deel 1) en Snap de Hint, Dani Brown (deel 2), vond ik Eve als personage al tof. Vandaar dat ik ook mega benieuwd was naar haar eigen verhaal.

De personages waren echt heel goed uitgewerkt. je leert ze, naarmate je verder leest steeds beter kennen, waardoor ze ook wat meer diepgang krijgen en realistischer aanvoelen. Vooral Jacob vond ik een erg interessant en tof personage om over te lezen. Ook de relatie tussen Eve en Jacob -en de ontwikkeling daarvan- was heel fijn om te lezen, je voelt ze echt naar elkaar toe groeien.

Talia Hibbert heeft een heel fijne en beeldende schrijfstijl. je ziet het verhaal echt als een film voor je. Ook stopt ze de nodige portie humor in het verhaal, waardoor je regelmatig dubbel ligt van het lachen.

Het leuke aan deze serie is dat alle drie de delen los te lezen verhalen zijn, maar toch lees je in elk boek ook een beetje over de personages uit de vorige (of volgende) delen. De zussen Brown zijn echt fantastisch, evenals hun band!

Ook wil ik nog even gezegd hebben hoe leuk deze cover is! samen met de andere twee delen is de trilogie nu echt een geheel!

Over het algemeen heb ik weer ontzettend genoten van dit verhaal, en ik kan niet wachten om meer van Talia Hibbert te lezen!

Word Volwassen, Eve Brown is een absolute aanrader voor iedereen die wel van romantisch verhaal met een vleugje humor houdt!

Beoordeling: 5/5

Meer recensies van thereadingtwinsnl