sterrenhemel en sterrenregen

Viviane 17 augustus 2015
New adult boeken zullen vanaf nu altijd op mijn lijstje staan van "wil ik lezen" ! Sterrenhemel is zo mooi geschreven, waardoor je het boek direct uit hebt. Aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant wil je dat het boek oneindig lang door blijft gaan. Het boek grijpt vanaf het eerste hoofdstuk direct je aandacht en laat het vervolgens niet meer los. Je leest tot je wil weten wat er echt met Sky gebeurd is en wat Holder hiervan weet ! Als het uit was ben ik dan ook direct begonnen aan Sterrenregen, wel een beetje met een vooroordeel. Hetzelfde verhaal ? Nog eens lezen ? Ik weet nu toch hoe het gaat ? En dat was verkeerd gedacht ! Nu leer je Holder echt kennen. Zelf vond ik Sterrenregen nog dat tikkeltje beter.

Meer recensies van Viviane