"Ben ik dan een slechte mama"?

Wendy Corstjens 27 februari 2020
Wat een binnenkomer van een titel... Want wees eerlijk, wie heeft zich die vraag nog nooit gesteld?
In het boek geeft Patsy een eerlijke inkijk in haar leven, in haar gezin, als mama van 2 prachtige dochters. Helaas gaat het niet altijd over rozen en onstaan er steeds vaker situaties die immens escaleren, niet alleen thuis, maar ook op school.
Het geeft heel herkenbare situaties weer, ook voor ouders van kinderen waar geen "etiket" aan kleeft en je krijgt heel vaak het "oef, ik-ben-gelukkig-niet-de-enige-gevoel". Ze beschrijft hoe ze als gezin uit een diep dal geklommen zijn en nu uiteindelijk sterker dan ooit in hun schoenen staan, dankzij heel veel hulpmiddelen onderweg, maar vooral dankzij een immens overheersende moederliefde en vechtlust.
Patsy haar schrijfstijl is eerlijk en vooral erg humoristisch wat dit boek een echte pageturner maakt en vooral veel heikele onderwerpen uit de taboesfeer haalt.
Een aanrader voor elke ouder!

Meer recensies van Wendy Corstjens