Mooi dagboek

WvT 05 mei 2021
Mooi dagboek van buiten en van binnen. Het is bedoeld voor de 40 dagen tijd, maar ik heb er langer over gedaan om het te lezen. De stukjes geven veel mee waar ik soms wat langer over na wil denken. En dat geldt ook voor de vragen waarmee elk hoofdstuk wordt afgesloten. Het dagboek is geschreven bij de roman ‘Bevrijdende liefde’. Ik heb deze roman gelezen, maar heb de roman er weer bij gepakt om samen met het dagboek te lezen. Dat hielp mij om de dagboekstukjes goed te plaatsen. De fragmenten die zijn opgenomen in het dagboek waren voor mij vaak niet voldoende om het verband te leggen. Zo samen is het een waardevolle verdieping op de roman en helpt het om te ontdekken hoe Gods liefde bevrijdt.

Meer recensies van WvT