Een verrassende thriller

xLiann 02 januari 2020
Een thriller die echt heerlijk weg leest. Het is het derde boek in de Myron Bolitar serie, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de eerdere delen niet gelezen heb. Gelukkig was dit boek op prima op zichzelf staand te lezen. In de hoofdrol dus Myron Bolitar, een ex-basketbalspeler en FBI agent. Myron wordt door een coach benaderd of hij wil helpen in de zoektocht naar de vermiste basketballer Greg Downing. Hiervoor gaat hij undercover in het basketbalteam. Iets wat best even een dingetje is gezien Myron door een zware blessure aan zijn knie gestopt is met basketbal. Het einde zag ik absoluut niet aankomen.
Vermist is een thriller die gewoon heerlijk weg leest en vol onverwachte wendingen zit. Er komt zeker ook emotie in voor. Zo wordt de relatie van Myron met zijn vriendin Jessica beschreven en spelen ook zijn ouders een kleine rol in het verhaal. Een heerlijk boek als je van thrillers houdt.

Meer recensies van xLiann