Dit boek is 5 sterren waard

ZevenZussenfan2211 14 september 2020
Dit boek is zeker vijf sterren waard. Het is het prachtige eerste deel van deze geweldige serie. Ik had het boek voorbij zien komen op Bol.Com en dacht dat dit meteen iets voor mij was. Het boek heeft me wel wat verrast. Het verhaal in het heden (Maia’s verhaal) kon ik beter volgen dan het verhaal in het verleden. Maar dat weerhield me er niet van om verder te lezen. Dit boek heeft me echt verrast. Ik was verkocht vanaf de eerste bladzijde. En zodra ik het boek uit had, wilde ik ook de rest van de serie lezen. Ik heb deze ook meteen gekocht. Ik heb geen spijt dat ik dit boek gelezen heb en heb het meteen aangeraden aan mijn oma. Deze serie is het helemaal waard om gelezen te worden.

Meer recensies van ZevenZussenfan2211