100 Microbreaks

100 Microbreaks

Microbreaks zijn het antwoord op onze jachtige maatschappij: investeer een paar keer per dag 90 seconden tijd in jezelf en voel je beter in je vel

Iedere lichaamsoefening is direct toepasbaar in alledaagse situaties: achter het bureau, tijdens een meeting, in de auto, terwijl je tv kijkt of aanschuift bij de bakker

Gespannen spieren komen tot rust, verslapte spieren vinden hun oorspronkelijke kracht terug

Het boek van Albert Sonnevelt, directeur van Sonnevelt opleidingen (Zaltbommel, met opleidingscentra in heel Nederland)

Microbreaks zijn het perfecte antwoord op onze jachtige maatschappij. De ideale manier om een paar keer per dag 90 seconden tijd te investeren in jezelf en stressgerelateerde klachten te voorkomen.

Iedere lichaamsoefening is direct toepasbaar in alledaagse situaties: achter het bureau, tijdens een meeting, in de auto, terwijl je tv kijkt of wacht in de rij voor de kassa.
Mens & Maatschappij
Mens en maatschappij algemeen