28 Blauwe violen

28 Blauwe violen

Gelezen 4 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 6 Favoriet 2 Recensies 0
28 BLAUWE VIOLEN
De klank van blauwe violen kan alles voorgoed veranderen. Het is de opmaat naar afgunst en ultiem verraad. Muziek van onbekende en ongewenste herinneringen. Het brengt je naar andere tijden, laat tranen vloeien van ontroering of waarborgt ware liefde. Virtuozen spelen alsof hun leven er vanaf hangt. Tussen de noten door klinkt het spel van illusie en werkelijkheid. Niets is wat het lijkt.

Valt de bespeelde waarheid tegen of de leugen mee? Sluit je ogen voor de wereld om je heen en laat je leiden door de 28 blauwe violen in deze bundel waar illusie en werkelijkheid zonder rustpauze in elkaar overgaan.

AUTEURS
Alice Bakker, Esmeralda van Belle, Lieve van den Berg, Christa Bijkerk-Bakker, Manon Dijkshoorn, Ditty van Drenth, Elske, Silvia van Gimst, Nicole Godijn, Mattie Goedegebuur, Ria van Halderen, Monique Hol, Bjorn ter Horst, Johan Klein Haneveld, José Kruijer, Leonie Linssen, Daniëlle Logtenberg, Titia Muizelaar, Lucy Neetens, Tamara Rozengarden, Antonia Saman, Ineke van Stempvoort, Annette van der Meij, José van Winden.
Korte verhalen , Literatuur & Romans
Godijn Publishing