29 seconden

Rank 1734 Gelezen 568 Aan het lezen 13 Wil ik lezen 452 Favoriet 16 Recensies 46
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Newsroom 1 Lijsten 5 Spots 10 Topics 1
Sarah worstelt met haar baan als professor aan de universiteit. De beroemde tv-presentator en tv-persoonlijkheid Alan Hawthorne zwaait er de scepter en hij heeft het op Sarah voorzien; hij intimideert haar en steelt haar ideeën. Ze voelt zich steeds verder in het nauw gedreven.

Wanneer Sarah een poging tot ontvoering van een jong meisje verijdelt, blijkt haar vader een sucesvolle zakenman te zijn - een zakenman die over lijken gaat. Hij doet Sarah een aanbod waarmee al haar problemen als sneeuw voor de zon zouden verdwijnen. Al wat nodig is, is een telefoontje van 29 seconden.

Literaire thriller
Marja Borg
Ambo|Anthos
10 januari 2020
10 januari 2020

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Kitty Bruggeman

Anne-Claire Verham Hebban Recensent

Matig realistische thriller, toch een pageturner

door: Anne-Claire Verham 2 reacties 2 likes

Een geslaagd kat-en-muisspel spreekt tot de verbeelding, zo blijkt vaak. Weinig verhalen zijn van nature zo boeiend als die over het gevecht tussen een schijnbaar onaantastbare jager en een prooi die zich niet zomaar laat verschalken. In 29 seconden voegt thrillerauteur T.M. Logan daar het actuele...

Reacties op: 29 seconden