365 dagen

Rank 7145 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Don Massimo is de gevreesde leider van een van de machtigste maffiafamilies van Sicilië. Als hij bij een dramatisch uit de hand lopende deal wordt neergeschoten, ziet hij het gezicht van een vrouw voor zich. Na zijn herstel zoekt hij jarenlang de vrouw uit zijn visioen. Tevergeefs. Tot hij haar op een dag voorbij ziet lopen op het vliegveld. Hij móét haar hebben, tegen elke prijs.

Als Laura met haar lieve, maar saaie vriend Martin op vakantie naar Sicilië vertrekt, weet ze niet dat deze reis haar leven zal veranderen. Op een avond maken Martin en Laura ruzie en stormt Laura het hotel uit. Het laatste wat ze zich herinnert, is een paar koplampen in het duister. De volgende dag wordt ze wakker in een prachtig landhuis, met een prachtige, maar heel gevaarlijke man. De dominante Massimo geeft Laura 365 dagen om verliefd op hem te worden. Als ze na een jaar nog niet van hem houdt, zal hij haar laten gaan. Maar Laura is niet van plan zich zomaar over te geven.

Feelgood
365 dagen (1)