Aan gort

‘Ik ben een prototype mens,’ sprak hij hardop. ‘Nooit bedoeld voor de verkoop, maar per ongeluk in de schappen beland.’

Luctor is een dwalende ziel, een gesjeesde student op zoek naar werk, liefde en de zin van het leven, maar in eerste instantie is hij op zoek naar een douchegordijn. Tijdens zijn queeste keert hij steeds terug naar zijn kamer in Huize Zerkzicht, een laatste houvast, zoals ook het geloof en de popmuziek dat voor hem zijn. Luctor de Lamlendige voert een dapper gevecht tegen een wereld die niet de zijne is.

Aan gort bestaat uit drie Luctorverhalen, die grappig doch schrijnend, maar altijd innemend zijn. Hiermee presenteert Gerjon Gijsbers zich als eigenzinnig en getalenteerd schrijver.

Is Aan gort het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Aan gort