Aanvaarding

VN:

Aanvaarding

Gelezen 16 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 26 Favoriet 0 Recensies 1
Literatuur & Romans Artikelen 1 Spots 2   Topics 0

Het is winter in Gebied x, de mysterieuze wildernis die al decennialang, expeditie na expeditie, weigert haar geheimen prijs te geven. Het gebied wordt steeds groter en het overheidsbureau dat het onderzoekt en bewaakt, de Southern Reach, is in chaos uiteengevallen. Een laatste team gaat de grens over, vastberaden om een verafgelegen eiland te bereiken dat mogelijkerwijs antwoord biedt op alle vragen. Maar als ze falen, loopt de hele wereld gevaar.

In dit laatste deel van de veelgeprezen Southern Reach-trilogie worden de grote raadsels rond Gebied x ontrafeld, en de consequenties daarvan zijn schokkend.

Southern Reach (3)
Vertaald
01 juni 2015
01 juni 2015

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Marvin O.

Een schaduwrijk existentieel drama

1 like

Heeft Jeff VanderMeer de grenzen van het fantastische genre verlegd? Heeft hij een revolutionaire daad gepleegd met het publiceren van de Southern Reach trilogie (nu volledig beschikbaar in het Nederlands bij De Bezige Bij)?

Nee, dat denk ik niet. Hij heeft een existentieel onstabiele...

Reacties op: Aanvaarding