Albert moet naar huis

Albert moet naar huis

Rank 6195 Gelezen 110 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 30 Favoriet 4 Recensies 55
Literatuur & Romans Artikelen 2 Spots 9   Topics 0   Leesclub

'Die alligator eruit of ik eruit,' roept Homer Hickam (de vader van de schrijver) op een dag tegen zijn vrouw Elsie.
Elsie kreeg Albert de alligator van een oude geliefde toen ze met mijnwerker Homer trouwde. Albert woont sindsdien in de badkamer, totdat Homer zijn ultimatum stelt en Elsie besluit dat ze dan Albert maar naar Florida moeten brengen, waar hij thuishoort.
En zo begint een lange reis door Amerika, waarbij ze regelmatig van de rechte weg afraken. Want dat gebeurt nou eenmaal als je een alligator in een badkuip op de achterbank van je zwarte Buick vervoert.

Harpercollins
08 maart 2016
08 maart 2016

Een leven aan avonturen gevangen in een ongelooflijke reis

door: Vera van Winkelen

Homer Hickam (1943) is een Amerikaanse auteur. Hij werd geboren als zoon van een mijnwerker en is een voormalig ingenieur bij de NASA. Met zijn autobiografische boek Rocket Boys, over opgroeien in een mijnstadje, verwierf de schrijver internationale bekendheid. Nu beschrijft hij de liefde van zijn...

Reacties op: Albert moet naar huis