All in

All in

Rank 7022 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

Het verhaal dat je in de liefde laat geloven

‘Mijn vader vroeg mijn moeder ten huwelijk binnen 48 uur’ is iets wat Ron Simpson al sinds zijn kinderjaren met trots vertelt. En nu zijn ze al bijna 48 jaar getrouwd. Als jij iedereen in de liefde kon laten geloven, dan zou je dat toch ook aan de hele wereld vertellen?

Stel je voor. Een jongeman reist in zijn soldatenuniform eindelijk terug naar zijn huis in Londen. Onzeker over wie of wat hij daar aan zal treffen, besluit hij in de bus om de bloedmooie vrouw tegenover hem mee uit te vragen. Ze accepteert zijn aanbod, maar reist samen met haar moeder, dus de avond begint met een heerlijk ongemakkelijk diner voor drie. Als de zon ondergaat en moederlief terugkeert naar het hotel, dansen en lachen ze samen tot in de vroege uurtjes en beleven ze de nacht van hun leven. Het sprookje lijkt vroegtijdig onderbroken te worden als hij ontdekt dat zijn droomvrouw de volgende dag al terugvliegt naar Tel Aviv, maar in plaats van afscheid te nemen besluit hij een gok te wagen en gaat all in…

Deze ongekende lovestory vol humor en romantisch lef, laat je smelten van geluk.

Spectrum
30 januari 2020