Als de kat van huis is

Als de kat van huis is

Rank 9240 Gelezen 13 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 33 Favoriet 0 Recensies 1
Literatuur & Romans Spots 3   Topics 0
Mac is dik tevreden. Door zijn toedoen heeft zijn vrouwtje de perfecte partner gevonden, en ze is nu zelfs op huwelijksreis! Mac kan van zijn welverdiende rust genieten. Tot Briony, de kattenoppas, arriveert. Zoals de meeste mensen blijkt ze hopeloos in de liefde, en wie moet er dus weer in actie komen?

Briony heeft haar verloofde voor het altaar laten staan en voelt zich daar vreselijk over. Voorlopig is Mac de enige ‘man’ met wie ze durft te knuffelen! Maar Mac is het daar niet mee eens en lokt Briony naar Nate, een knappe jongen uit de buurt. Eerst lijkt het liefde op het eerste gezicht, maar mensen moeten nu eenmaal altijd moeilijk doen. Waarom volgen ze niet gewoon hun instinct? Mac ziet het kopschuddend aan, en is niet van plan zijn pootjes ervanaf te trekken. Het zál hem lukken deze
twee te koppelen!
Angela Knotter
Harpercollins
10 september 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Door lezers

Feelgood Café / Nieuwe FG boeken september. Waar kijk jij naar uit?
02 september 2019 37 reacties
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

Als de kat van huis is: uiterst vermakelijk!

door: Hanneke Tinor-Centi 1 like
In Als de kat van huis is, is de hoofdrol weggelegd voor MacGyver. Mac is een kat, een eigengereide kat, maar ja, welke kat is dat nu niet? Mac is echter wel een hele bijzonder exemplaar. Hij is een ware koppelaar. Hij heeft voor zijn vrouwtje al de perfecte partner gevonden! Wanneer zijn vrouwtje...