Als de liefde overwint

‘Ik heb van elk woord genoten’ Siobhan Davis, USA Today & WSJ bestselling author.

Wat gebeurt er als het leven je weigert lief te hebben?

Jesse McCallister

Motorcross legende. Roekeloze hartenbreker. De liefde van mijn leven. Jammer genoeg ziet hij me alleen als het zusje van zijn beste vriend. Als naïef en onschuldig. Nog maar achttien jaar en compleet verboden terrein.

Is er iets meer pijnlijk dan een onbeantwoorde liefde?

Jazeker… Het moment dat hij je eindelijk kust en zich daar vervolgens niets meer van kan herinneren.

Het moment waarop hij je vertelt dat zijn hart gebroken is en dat hij niet meer gelooft in liefde.

Het moment waarop hij niet wil dat je zoent met een ander, maar je toch stevig in de friend zone houdt.

Hoewel het lot ons niet gunstig gezind lijkt, blijft mijn onnozele hart alleen kloppen voor hem.

Ik zak steeds verder weg onder zijn betovering. Verdrink in zijn perfecte leugens. Ben verslaafd aan een gestolen blik van hem, aan een verboden zoen.

Ik lig op ramkoers en het enige waarvan ik zeker ben… Jesse McCallister wordt mijn ondergang.

‘Doe jezelf een plezier en koop dit boek, nu meteen!’

‘Er staat schoonheid op elke pagina geschreven’

Lezersreview Goodreads.com

Is Als de liefde overwint het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Als de liefde overwint