Als iedere seconde telt / Undercover

Rank 8660 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Gijzelingen, terrorisme, wapenhandel, moord... Bij de zwaarste zaken komt de Tactical Crime Division direct in actie!

Als iedere seconde telt

Als onderhandelaar bij de TCD – de Tactical Crime Division – is Evan Duran wel wat gewend. Een gijzeling in een school in North Carolina is dan ook niet echt iets bijzonders. Tot hij hoort dat zijn ex, Annalise Taylor, de onderwijzer is die samen met een paar kinderen wordt vastgehouden. Hij zet alles op alles om de reddingsmissie te laten slagen, met als inzet natuurlijk de levens van de kinderen… én voor een tweede kans met de vrouw die hij nooit heeft kunnen vergeten.

Undercover

Wanneer blijkt dat een groep soldaten is omgekomen door falende pantserkleding, gaat ex-commando Davis Rogers van de TCD undercover bij Petrov Armor, het bedrijf dat de kleding heeft gemaakt. Alles wijst er namelijk op dat een van de medewerkers verantwoordelijk is voor de dood van de soldaten, onder wie een van Davis’ beste vrienden. Samen met Leila Petrov, CEO van Petrov Armor, gaat hij op zoek naar de verrader, die haar voor alles wil laten opdraaien. Maar naarmate Davis dichter bij de waarheid komt, neemt het gevaar voor Leila toe…

Romantiek
Romantiek