In deze bundel zijn de Bijbelboeken van het Oude Testament gevat in een gedicht. Om de onlosmakelijke verbondenheid met het Nieuwe Testament te benadrukken, is er ook een gedicht bij het eerste Bijbelboek Mattheüs geschreven. Als je er maar bent is een bundel over hoop, troost, vergeving, verlangens, liefde, toekomst, barmhartigheid, vrede en genade. Het gaat over tweede en derde kansen. Over ‘iets’ dat in ons is én boven ons uitstijgt. De gedichten spreken de verbeelding aan over hoe en waar ‘Ik ben die er zijn zal’, zich laat zien en kennen. In tijd en eeuwigheid.

Is Als je er maar bent - Van Genesis tot Mattheüs. Gedichten bij het Oude Testament het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Als je er maar bent - Van Genesis tot Mattheüs. Gedichten bij het Oude Testament