Als je van mij bent

Rank 6755 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 22 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Langzaam wordt het net om haar heen gespannen. Maar wie manipuleert wie?
Philly McCarthy heeft altijd moeten vechten om dat te worden wat ze het liefste wil: inspecteur bij de Metropolitan Police. Maar als dochter van een beruchte Londense gangster wordt haar integriteit continu in twijfel getrokken, ook al heeft ze alle banden met haar vader verbroken. Dan wordt ze op een dag opgeroepen bij een melding van huiselijk geweld en weet ze daar een jonge vrouw veilig te stellen. Tempe Brown blijkt de vriendin te zijn van een zeer gewaardeerde en onderscheiden collegarechercheur die vreemd genoeg al meerdere meldingen van huiselijk geweld wist te ontlopen.
Philly is vastbesloten om Tempe te helpen en er ontstaat een hechte vriendschap tussen de twee vrouwen. Maar is Tempe wel wie ze zegt dat ze is? En waarom duikt ze onverwachts steeds weer op als Philly ergens is?
Wanneer een journalist die onderzoek doet naar Phillys vader dood wordt gevonden in de Theems en Philly als verdachte op non-actief wordt gesteld, is er niets of niemand meer die ze kan vertrouwen.

Literaire thriller
Cargo
11 november 2021
11 november 2021

Reacties op: Als je van mij bent