Baby's wil is wet

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Derek Ogilvie is een van de bekendste en meest gerespecteerde helderzienden in Nederland. Hij is geen dokter en ook geen kinderpsycholoog, maar hij heeft de buitengewone gave om ouders te helpen bij het zoeken naar een oplossing voor de dagelijkse problemen van hun kinderen. Derek wil zijn gave graag met u delen!

Op basis van zijn jarenlange ervaring met het telepathisch communiceren met baby's en jonge kinderen, heeft hij 'Baby's wil is wet' geschreven. Een kind opvoeden is namelijk niet altijd eenvoudig. Er zijn problemen waar veel ouders tegenaan lopen, zoals eet- en slaapproblemen of uitbarstingen van woede en agressie.

'Baby's wil is wet' leert u om afstand te nemen van de crises van uw kind, geeft informatie over het ontstressen van lastige situaties en legt in eenvoudige regels uit hoe u de problemen van uw kind op een rustige en duidelijke manier kunt benaderen.

01 januari 2008

Reacties op: Baby's wil is wet