Bart Zonderland en de Paladijnen van Oberon

Fantasy & SF   Topics 0
Na zijn spannende avontuur aan het begin van de zomervakantie heeft Bart heel wat om over na te denken. Hij probeert zijn vriend Paul er zoveel mogelijk over te vertellen, maar dat is best lastig als je zelf niet goed begrijpt wat er is gebeurd. Als boswachter Roothooft hen in het ziekenhuis een geheim opbiecht, is dat het begin van een nieuw avontuur. Al snel wordt duidelijk dat de Woudbokkels niet van het toneel zijn verdwenen, maar zijn zij de enige vijanden? Wie zijn toch die geheimzinnige Paladijnen en waarom zijn die oude documenten zo belangrijk?
Ondertussen groeit Bart in zijn taak als beschermer van het woud, de dingen die hij kan zijn onvoorstelbaar, maar die nare dromen had hij er liever niet bij. Bovendien, wat er met hem gebeurt, wil hij dat allemaal wel? Het Donkerwold is altijd een goede plek om na te denken en om advies te vragen aan oude, wijze bomen.
In Roothoofts boerderijtje lopen Bart en Paul tegen ongewenste gasten aan waarna het letterlijk te heet wordt onder hun voeten. Zal dit avontuur voor iedereen goed aflopen?
Fantasy & SF
Uitgeverij Bart Zonderland