Be fit, be awesome

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Jarenlang zocht ik naar een simpel maar lekker kookboek, met snelle, gezonde recepten die bestaan uit weinig en makkelijk
terug te vinden ingrediënten. Ik vond het niet. Ook hergebruik van ingrediënten vind ik belangrijk, maar de ‘say no to food waste’- mentaliteit was zoek in de gezonde kookboeken. Dus begon ik zelf met heel veel plezier te koken en beperkte me hierbij tot de ingrediënten de ik vond tijdens mijn wekelijkse winkelbezoeken of die ik vers uit mijn tuin kon plukken. Steeds meer mensen vroegen me om raad en stelden vragen als: ‘Hoe kook jij? Wat gebruik jij? Wanneer eet je wat?’ Dat werd de start van mijn eigen kookboek. Het stopte voor mij niet bij een gezonde voeding. Ik ondervond dat mijn lichaam wel veranderde, in de positieve zin, maar toch merkte ik dat ik meer wou. Ik trok mijn sportschoenen aan en
dook de gymzaal in. In dit boek vind je workouts terug als een recept even in de oven zit of een tijdje moet staan pruttelen, maar je kan ze natuurlijk ook perfect op andere tijdstippen doen.’ Laura Van den Broeck

Culinair
Eten en drinken algemeen
Uitgeverij Vrijdag
04 april 2019
05 april 2019

Reacties op: Be fit, be awesome