Begeerd

Rank 5985 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Wat gebeurt er als degene van wie je het nooit had verwacht, ineens de man wordt voor wie je het hardst wil vechten? Colton stal mijn hart. Dat was nooit de bedoeling, maar hij knalde mijn leven binnen, liet me dingen voelen waarvan ik dacht dat ze dood en begraven waren en wakkerde een passie aan waarvan ik nooit had vermoed dat die kon bestaan. Rylee viel uit die verdomde voorraadkast zo mijn leven binnen. Ik denk dat ik nooit meer dezelfde kan zijn. Ze heeft de duisternis gezien die in me woedt en toch is ze bij me gebleven. Ze vecht nog altijd voor me. Rylee is zeker weten een heilige en ik… Ik ben absoluut een zondaar. Hoe kan het zijn dat we beiden zo hard vechten voor iets dat we geen van tweeën wilden of hadden verwacht te krijgen? Hij beneemt me de adem, laat mijn hart stilvallen en breng me vervolgens weer tot leven. En dat alles in een fractie van een seconde. Maar hoe kan ik van een man houden, die weigert me zijn hart te geven? Een man die me telkens wegduwt en me ervan weerhoudt de duistere geheimen uit zijn verleden te zien? Mijn hart is gestolen, maar geduld en vergeving duren niet voor eeuwig. Hoe kan ik naar een vrouw verlangen die me zo van mijn stuk brengt, die me uitdaagt en me dwingt in te zien dat ergens in de diepe duisternis van mijn ziel, een man zit die het waard is om van het houden? Die me dwingt een man te zijn van wie ik voor altijd afscheid had genomen? Haar onbaatzuchtige hart en haar sexy lichaam verdienen zo veel meer dan ik haar kan geven. Ik weet dat ik niet kan zijn wat zij nodig heeft, maar waarom lukt het me dan niet haar los te laten?

Romantiek
Driven (2)