Begin again

Rank 652 Gelezen 309 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 219 Favoriet 29 Recensies 26
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 4 Spots 2   Topics 0

Romantiek van een jong, nieuw talent!
‘Lachen, huilen en verliefd worden. Mona Kasten heeft een boek geschreven dat je niet kunt neerleggen!’ Anna Todd, auteur van de After-serie
Hij bepaalt de regels. Zij breekt ze allemaal.
Nieuwe naam, nieuw kapsel, nieuwe stad. Allie Harper wil helemaal opnieuw beginnen. Het enige wat nog ontbreekt is een plek om te wonen. Na een moeizame kamerjacht trekt ze in bij bad boy Kaden White. Hij mag dan erg sexy zijn, met zijn tatoeages en nonchalante houding, hij is ook een arrogante eikel.
Kaden stelt gelijk huisregels op: niet praten over vrouwenproblemen, absolute stilte als hij iemand mee naar huis neemt en fysiek contact is uitgesloten. Eerst vindt Allie dit makkelijk zat, maar de twee groeien geleidelijk dichter naar elkaar toe – en uiteindelijk weet Allie niet langer of ze zich aan de regels van Kaden kan houden.
Over Begin again
‘Absoluut het lezen waard. Ik kon het boek niet neerleggen.’
‘Een zeer aan te bevelen serie.’
‘Een prachtig verhaal met diepte en romantiek.’
‘Je kunt zien dat auteur Mona Kasten echt heeft nagedacht over de geloofwaardige en gewoonweg levensechte personages. Een geslaagd boek!’
‘Ik heb alle drie de delen gelezen en kon me er niet van losrukken. Geweldig geschreven! Echt de moeite waard!’
‘Vanaf de eerste pagina heeft dit boek me volledig gegrepen. Fantastisch, alleen maar fantastisch.’
‘Simpelweg een verhaal om van te genieten, je goed bij te voelen en van te dromen.’
‘Ik ben verliefd op deze serie!’

Romantiek

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Annette Rijsdam Auteur

Not bad, just okay

door: Annette Rijsdam 2 likes

Mona Kasten, vlogt, blogt, leest en schrijft. Met Begin again kwam haar langgekoesterde droom uit: een eigen boek. Het belooft het eerste deel van een serie te worden en is volgens kenners vergelijkbaar met een serie als ‘After’. Anna Todd, schrijfster van deze populaire reeks, staat zelfs met haar...

Reacties op: Begin again