VP_9789022590195

Begin Again

Rank 6468 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 30 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

Romantiek van een jong, nieuw talent!
‘Lachen, huilen en verliefd worden. Mona Kasten heeft een boek geschreven dat je niet kunt neerleggen!’ Anna Todd, auteur van de After-serie
Hij bepaalt de regels. Zij breekt ze allemaal.
Nieuwe naam, nieuw kapsel, nieuwe stad. Allie Harper wil helemaal opnieuw beginnen. Het enige wat nog ontbreekt is een plek om te wonen. Na een moeizame kamerjacht trekt ze in bij bad boy Kaden White. Hij mag dan erg sexy zijn, met zijn tatoeages en nonchalante houding, hij is ook een arrogante eikel.
Kaden stelt gelijk huisregels op: niet praten over vrouwenproblemen, absolute stilte als hij iemand mee naar huis neemt en fysiek contact is uitgesloten. Eerst vindt Allie dit makkelijk zat, maar de twee groeien geleidelijk dichter naar elkaar toe – en uiteindelijk weet Allie niet langer of ze zich aan de regels van Kaden kan houden.
Over Begin again
‘Absoluut het lezen waard. Ik kon het boek niet neerleggen.’
‘Een zeer aan te bevelen serie.’
‘Een prachtig verhaal met diepte en romantiek.’
‘Je kunt zien dat auteur Mona Kasten echt heeft nagedacht over de geloofwaardige en gewoonweg levensechte personages. Een geslaagd boek!’
‘Ik heb alle drie de delen gelezen en kon me er niet van losrukken. Geweldig geschreven! Echt de moeite waard!’
‘Vanaf de eerste pagina heeft dit boek me volledig gegrepen. Fantastisch, alleen maar fantastisch.’
‘Simpelweg een verhaal om van te genieten, je goed bij te voelen en van te dromen.’
‘Ik ben verliefd op deze serie!’

Romantiek

Lezerswaarderingen

Artikelen over Begin Again

Meer artikelen

Door lezers

Feelgood Café / Nieuwe boeken in oktober - Waar kijk jij naar uit?
03 oktober 2019 51 reacties
  Meer artikelen van lezers