Beleef de droom

Beleef de droom

Gelezen 50 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 42 Favoriet 5 Recensies 2
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0

Daisy en James Tucker wonen op een ranch in de wildernis van Wyoming. Na de geboorte van een prachtige tweeling, Sage en Jake, is hun geluk compleet. Maar hun paradijs verandert in een hel op de dag dat de driejarige Jake zomaar spoorloos verdwijnt. Met een gebroken hart besluit Daisy terug te keren naar haar geboorteplaats in Connecticut, samen met haar dochter Sage. James, die zichzelf de schuld geeft van de verdwijning van zijn zoontje, blijft alleen achter op de ranch. Nu, dertien jaar later, leeft Daisy nog steeds gescheiden van haar man. Zij heeft Sage altijd verboden contact te zoeken met haar vader. Maar Daisy weet niet dat haar zestienjarige dochter zwanger is en heftig naar haar vader verlangt. Sage loopt weg van huis. Zal Daisy haar enige overgebleven kind verliezen?

Oorspronkelijke titel
Dream country