Beschermende golven

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0

De groep is er in geslaagd om het drakenei te laten uitkomen. Er is weer hoop in Terram, maar de missie om de duisternis tegen te houden is nog niet volbracht. Eilika verblijft al een aantal weken in Windburcht, maar kan nog niet helemaal haar plek vinden. Het was allemaal anders dan ze had gehoopt. Na de vrijheid van het reizen geproefd te hebben, voelt Windburcht beklemmend aan. Het voelt eenzaam in het kasteel en de enige die ze heeft is Nemus, de jonge Aardedraak. Ylva lijkt het te druk te hebben met haar leven in het kasteel en haar liefde voor Everard. Wanneer Eilika een geheim overleg afluistert merkt ze toch dat niet iedereen de beste bedoelingen heeft. Aster draagt ook haar steentje bij door op zoek te gaan naar een manier om de jonge Aardedraak sneller te laten groeien. Ondertussen doet Solix er alles aan om Nepheda in leven te houden, zodat Aster meer tijd heeft. Dat blijkt een lastige taak te zijn, zeker wanneer Solix nog steeds worstelt met zijn onzekerheid. Cieri kreeg de opdracht om het bloed van alle vier de elementen draken te bemachtigen zodat ze hun oude bondgenoten uit het portaal kunnen halen wanneer de duisternis komt. Kiest ze voor wat het beste is voor Terram of toch voor de nachtnoxen?

Young adult
Owl Book Publishing