Bevroren

Rank 6465 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1
Fantasy & SF   Topics 0

Dit kortverhaal is de perfecte introductie tot de bekroonde urban fantasy-serie Ivy Granger, Paranormale detective. Winnaar van de Imadjinn Award voor Beste Kort verhaal. Wanneer een klant beweert dat haar huis is behekst, probeert Ivy haar geest open en haar wapens bij de hand te houden. Als haar paranormale gaven en recente zaken haar iets hadden geleerd, was het dat je beter gewapend kon zijn voor onverwachte gebeurtenissen. Zal onze favoriete paranormale detective de confrontatie met moorddadige spoken aandurven? Alles is mogelijk in Harborsmouth. Finalist van de PRG Reviewer's Choice Award voor Beste Urban Fantasy-serie. De wereld van Ivy Granger, met inbegrip van de Ivy Granger Paranormale Detective-serie en de serie De Jagersgilde, is gevuld met actie, mysterie, magie, donkere humor, eigenaardige personages, bloedzuigende vampiers, flirterige demonen, sarcastische waterspuwers, sexy gedaanteverwisselaars, temperamentvolle heksen, psychotische elfen, en brutale, hartstikke leuke heldinnen.

Fantasy & SF
Smashwords Edition
01 maart 2020

Recensies

Wow

door: marjo scheffer 1 like
Wat een leuk boek, helaas kort verhaal maar wel goed. Zeker als je hier van houd. Ik heb een lijst van de Nederlandse boeken en daar ga ik het weekend voor kijken.