Bewaak mijn hart

De roman Bewaak mijn hart van Sanne Hillemans draait om de twintiger Noraly Winters. Haar leven is heel gewoon, een paar avonden per week werkt ze in haar favoriete café en daarnaast heeft ze een ‘volwassen’ baan bij een bank. Het enige afwijkende: ze wordt overal gevolgd. 24/7 wordt ze beveiligd tegen de vijanden van haar vader, die opereert in het criminele circuit. Volgens zijn strikte instructies negeert ze haar beveiligers en bijna zou ze vergeten dat ze altijd in de gaten gehouden wordt. Tot er een nieuwe persoonlijke beveiliger voor haar wordt ingeschakeld: Chris. Met zijn mysterieuze uitstraling en doordringende blik valt hij haar meteen op. En zij hem ook… Noraly wil zo min mogelijk te maken hebben met haar vaders wereld, maar wat als ze Chris niet uit haar gedachten krijgt?

Recensies (6)

Meer recensies

Is Bewaak mijn hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Bewaak mijn hart