In het hart

In het hart is het derde deel in de spannende serie Alissa en Benjamin van Sanne Hillemans, auteur van Mag ik bij jou en Bewaak mijn hart.
Alissa en Benjamin krijgen in het getuigenbeschermingsprogramma de kans om opnieuw te beginnen als getrouwd stel. Samen. Na hun wittebroodsweken kruipt het bloed echter waar het niet gaan kan; Alissa raakt gefascineerd door de ex van haar nieuwe baas, en Benjamin onderzoekt wat voor vreemds er gaande is op zijn werk. Voor twee mensen met zo’n avontuurlijke achtergrond kan het leven al snel saai aanvoelen.
Als Alissa een kans krijgt om voor eens en altijd af te rekenen met de demonen uit haar verleden, moet ze kiezen: bij Benjamin blijven of een nieuw leven in vrijheid?

Recensies (1)

Is In het hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op In het hart