55 tips over schrijven en uitgeven

Gelezen 4 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Wil jij een boek uitgeven maar zie je nog wat beren op de weg? Misschien heb je geen tijd, geen ideeën of weet je gewoon niet waar je moet beginnen. Wellicht heb je al een manuscript liggen en wil je nu de volgende stappen zetten…

In dit boek vertel ik je waarom je het kan en hoe je het doet.

In 55 tips neem ik je mee in mijn ervaringen als zelfstandig auteur (of selfpubber, of indie-auteur, we hebben vele namen) en geef ik je niet alleen ideeën die je direct kunt toepassen, maar help ik je ook de juiste mindset te creëren om je door niets of niemand uit het veld te laten slaan.

Natuurlijk ga je lezen over schrijven, uitgeven en marketing, maar dit is geen studieboek of handleiding die stap voor stap gevolgd kan worden. Het zijn praktische en toepasbare tips die gaan over het werk als auteur en de bijbehorende mindset, om ervoor te zorgen dat jouw boek er eindelijk komt.

Sanne Hillemans heeft meerdere boeken uitgegeven in eigen beheer en met elk boek leerde ze iets nieuws. Wat bedoeld was als een serie blogs groeide uit tot zoveel informatie dat ze er een boek mee kon vullen. Laat dat nu net zijn wat ze het liefste doet.

Sunny Hill Books
31 mei 2020