Big Mamma's Cucina Popolare

Big mamma's cucina popolare

Rank 5304 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Artikelen 1   Topics 0

'Big Mamma's Cucina Popolare' biedt meer dan 120 makkelijk te bereiden en verrassende recepten: echte klassiekers maar wél met een moderne twist
uit de Italiaanse keukens van restaurantgroep 'Big Mamma'. De Italiaanse chef-koks van 'Big Mamma' koken volgens de tradities van hun mama's maar met een hedendaags signatuur. Ontdek de vernieuwende Italiaanse keuken met het tweede boek van 'Big Mamma'.
Kook mee met de nieuwe generatie Italiaanse koks en maak 'poulpilove' - octopus en aardappel met chimichurrisaus. Bereid een 'risotto pera'more' met gorgonzola, peer en walnoot, en tiramisu met een twist of 'Burrata Power Flower'. Van antipasti tot en met aperitive; van 'aspartacus parmigianus' - asperges met parmezaancrème - tot en met 'zuppa di vino'. Met basisreceptuur voor de perfecte tomatensaus en bouillons, tips over snij- en kooktechnieken is 'Big Mamma's Cucina Popolare' een musthave voor iedereen die de (hedendaagse) Italiaanse keuken omarmt.

Culinair
Keuken per land en streek
Good Cook Publishing
21 juli 2020

Lezerswaarderingen

Artikelen over Big mamma's cucina popolare

Meer artikelen