Bij de brouwer

- Uw ideale gids langs Belgische brouwerijen!
- Verhalen, bierweetjes, bierroutes en lekkere adresjes.

Overal waar je reist langs Belgische wegen, kom je brouwers tegen. Verscholen achter abdijmuren, in kastelen, boerderijen, cafés, garages of obscure keukens. Grootschalige bedrijven en charmante microbrouwerijen. Familiebrouwerijen die hun tradities doorgeven van generatie op generatie en experimentele starters. De bierodyssee van Erik Verdonck bracht hem bij 150 brouwers en ruim zoveel verhalen.

Ontdek de vele brouwerijen die ons land rijk is en lees het verhaal achter hun bieren. Belgische bieren laten zich niet in één glas vangen. Straf, fruitig, zuur, zoet of pittig: proeven is de boodschap. En nergens smaakt het bier beter dan bij de brouwer!

De info over de brouwerijen wordt aangevuld met een lijst met biercafés- en restaurants, brouwerijmusea en bierroutes. Dat maakt Bij de brouwer tot een praktische biergids voor België.

Is Bij de brouwer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Bij de brouwer