Een blauwe vlinder zegt gedag

Een blauwe vlinder zegt gedag is het nieuwe boek van Sophie van der Stap, waarin zij het verhaal beschrijft van een jong meisje dat de draad van haar leven moet terugvinden na te zijn verdwaald in een doolhof van dood, liefde en avontuur.
Als een hedendaagse Siddhartha vertrekt ze van huis om aan haar zoektocht door de wereld te beginnen. Maar naarmate de afstanden die het zoekende meisje aflegt groter worden, blijken al haar ontdekkingen naar één bestemming te leiden: haar thuis, dat ze ergens tussen het leven en de dood in is kwijtgeraakt.
Terwijl Sophie ons meeneemt op reis, geeft ze antwoord op de prangende vraag die in haar debuutroman, Meisje met negen pruiken, onbeantwoord bleef: wat te doen als je je leven hebt teruggekregen?

Recensies (5)

Meer recensies

Is Een blauwe vlinder zegt gedag het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een blauwe vlinder zegt gedag