Blijf bij mij

Blijf bij mij

Rank 5327 Gelezen 2 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 14 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Hoewel Hannah’s hart is gebroken door de allesbeslissende onthulling die Luc heeft gedaan, heeft ze haar leven toch weer weten op te pakken. De afgelopen maanden is haar leven drastisch veranderd. Ze heeft een nieuwe baan, nieuwe vrienden en probeert haar verleden een plekje te geven. Maar wanneer ze uiteindelijk toch wordt geconfronteerd met Luc, blijkt ze meer naar een leven met hem te verlangen dan ze zichzelf heeft geprobeerd wijs te maken.

Luc is getrouwd en staat op het punt vader te worden, maar niets gaat zoals hij zou willen. Zijn relatie, zijn gezondheid en zijn gemoedstoestand laten hem in de steek, wat uiteindelijk maar één oorzaak heeft: een leven zonder Hannah, de vrouw die hem alles zou kunnen bieden wat hij nodig heeft. Maar is dat andersom ook zo?

Wat is er voor nodig om toch samen gelukkig te worden? En kunnen Luc en Hannah wel daadwerkelijk gelukkig zijn wanneer buitenstaanders er alles aan doen om dat tegen te houden?
Romantiek
Dutch Venture Publishing