Blijf bij mij

Twee topkoks gaan de strijd aan in een kookwedstrijd. Maar elkaar weerstaan zal de grootste opgave zijn.

Koken is voor Mia haar passie en haar trots. In het restaurant Seduction staan alleen maar heerlijke en sexy maaltijden op de kaart. Volgens het televisieprogramma Best Bites is het restaurant een van de beste. Alle energie, bloed, zweet en tranen die Mia in haar werk heeft gestoken worden dus eindelijk op waarde geschat. Maar als op een dag Camden Sawyer haar keuken en leven binnen loopt, lijkt haar carrière toch onverhoopt een andere wending te krijgen. Camden is een wereldberoemde chef. Hij wil het in de televisieshow opnemen tegen Mia. Geen van beiden realiseert zich dat hun reputatie op het spel staat. Maar ook hun harten ondergaan de ultieme test.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Blijf bij mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Blijf bij mij