Bodemloos

Bodemloos

Rank 1401 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 46 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Het auteursduo Damen & Vandermeeren bestaat uit Walter Damen en Hilde Vandermeeren.

Lissabon wordt opgeschrikt door een aantal gruwelijke moorden. De angstpsychose onder de bevolking neemt toe en de opluchting is groot wanneer er een verdachte wordt aangehouden. Tegen elk advies in besluit de jonge advocate Kirsten Hartogs om zijn verdediging te voeren. Die beslissing heeft verstrekkende gevolgen. Bovendien daagt er een nieuw gevaar op: een schaduw uit haar verleden. Intussen is een tienermeisje al maandenlang vermist. De verdachte ontkent dat zij een van zijn slachtoffers is. Maar wat als hij hoog spel speelt, met een mensenleven als inzet?

HILDE VANDERMEEREN studeerde psychologie en is een van de meest bekroonde Vlaamse thrillerschrijfsters. Ze won de Hercule Poirot publieksprijs 2013 en stond op de shortlist Gouden Strop 2016. Haar bestseller Schemerzone werd bekroond met de Hercule Poirotprijs 2017 en haalde de longlist Bookspot Gouden Strop 2018.

WALTER DAMEN studeerde rechten aan Ufsia in Antwerpen en aan de KU Leuven. In het kader van zijn studies haalde hij ook bijkomende certificaten, waaronder gerechtelijke geneeskunde. Hij trad op als advocaat in verschillende gemediatiseerde dossiers en is medeauteur van verschillende boeken, waaronder meerdere bestsellers. Hij was ook een van de gezichten in de serie Strafpleiters op Canvas.

Kirsten Hartogs (2)
Halewyck, Uitgeverij Van
06 september 2019
9789461319395 , 9789463831208

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 22,00

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit?
04 september 2019 91 reacties
  Meer artikelen