Bodemloos

Bodemloos

Rank 796 Gelezen 144 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 129 Favoriet 8 Recensies 8
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Spots 3   Topics 0

Het auteursduo Damen & Vandermeeren bestaat uit Walter Damen en Hilde Vandermeeren.

Lissabon wordt opgeschrikt door een aantal gruwelijke moorden. De angstpsychose onder de bevolking neemt toe en de opluchting is groot wanneer er een verdachte wordt aangehouden. Tegen elk advies in besluit de jonge advocate Kirsten Hartogs om zijn verdediging te voeren. Die beslissing heeft verstrekkende gevolgen. Bovendien daagt er een nieuw gevaar op: een schaduw uit haar verleden. Intussen is een tienermeisje al maandenlang vermist. De verdachte ontkent dat zij een van zijn slachtoffers is. Maar wat als hij hoog spel speelt, met een mensenleven als inzet?

Thriller
Kirsten Hartogs (2)
Halewyck, Uitgeverij Van
17 september 2019
06 september 2019
9789461319395 , 9789463831208

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Marvin O.

Sociaal geëngageerde advocate

door: veravb 1 like

Walter Damen (1971) is een Belgisch topadvocaat die bekende zaken zoals de verdediging van IS-strijders aanneemt; Hilde Vandermeeren (1970) is succesvol kinderboeken- en thrillerauteur. Samen vormen ze het schrijversduo Damen en Vandermeeren. Na Rusteloos is Bodemloos het tweede boek uit de...

Reacties op: Bodemloos