Boordevol liefde

Boordevol liefde

Rank 4803 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 12 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Ze dácht dat ze er helemaal alleen voor stond...

Na de domme dingen die ze heeft gedaan, droomt Callie van een nieuwe start. Iets beters dan haar slechtbetaalde baantje en piepkleine huurkamertje - aan een relatie durft ze niet eens te denken. Alleen: hoe pak je dat aan als je, zoals zij, er helemaal alleen voor staat?

Dan ontdekt ze dat ze nog een oudere broer heeft, en een tienerzusje. Haar grootvader, eigenaar van het beroemde Carlotti-concern, wil goedmaken wat de kinderen van zijn onverantwoordelijke zoon hebben moeten missen, en hij staat erop dat ze bij hem komen wonen op zijn landgoed.

Misschien had Callie voorzichtiger moeten zijn met wat ze wenste, want het leven van een rijke erfgename past totaal niet bij haar. Maar terwijl broer en zussen naar elkaar toe groeien, ontdekt ze dat je leven er heel anders uit gaat zien wanneer je je hart durft open te stellen. En dat er dan zelfs weer plaats kan zijn voor liefde!
Romantiek
Harlequin