Broeder, Willy, Fritz

Broeder, Willy, Fritz

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Dit boek staat vol met verhalen en gedichten van Koen Wijnveen. Het is zijn eerste boek met verhalen waarvan sommige waargebeurd zijn, maar de meesten niet. Veel verhalen in dit boek zijn grappig en komen met een lach en een traan. Als je van lezen houdt, maar vaak een boek maar niet uitkrijgt omdat het allemaal iets te langdradig is, dan is dit boek misschien iets jou? Kort en lang wisselen elkaar namelijk lekker af.

Koen kampt zijn hele leven al met dyslexie en daarom heeft dit boek ook zeer zeker een aantal spellingfouten. Ik hoop dat je je daardoor niet al teveel laat afleiden en er alsnog veel leesplezier aan beleeft.
Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels
Brave New Books
02 juni 2020

Recensies

Heel bijzonder

door: Sinaasappel123 1 like
Koen Wijnveen weet ontzettend goed de nadruk te leggen op dingen die in zijn hoofd spelen. Het mooie aan dit boek is dat het heel afwisselend is, de ene keer is het heel mooi en ontroerend. Maar der staan ook hele geestige verhalen. Mijn persoonlijke favoriet is de wasmachine. Ik herkende mezelf...