Broers, vijanden

Gelezen 11 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 21 Favoriet 1 Recensies 2
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0

Broers, vijanden van Sabri Louatah is het ongekend spannende tweede deel in de Franse romanserie De wilden. Was deel 1 al een achtbaan, deel 2 is helemaal verslavend! De serie is een familiegeschiedenis en een politieke thriller in een. Wanneer je hebt genoten van de Millennium-trilogie dan is dit een aanrader. Na de schokkende gebeurtenis in deel 1 gaat Broers, vijanden verder met het verhaal over de familie Nerrouche, die door schuldgevoel uiteen wordt gescheurd. Er ontvouwt zich een tragedie waarin twee broers tegenover elkaar staan.

De serie is een fantastische combinatie van een familiesaga en een politieke thriller, en een groot kritisch succes in Frankrijk. Het is een actueel en modern verhaal met de vaart van de beste Amerikaanse tv-series en de reikwijdte van een epische roman.

De Wilden (2)
Luitingh Sijthoff
07 oktober 2017
20 oktober 2017

Ann Busquart Hebban Recensent

Gruwelijk actueel

door: Ann Busquart

Wie zich op tv verlekkert met House of Cards, The Killing, Borgen of de Millenniumboeken van Stieg Larsson verslonden heeft, zal zeker ook de vingers aflikken bij deze Franse serie De Wilden van Sabri Louatha. Broers, vijanden is het tweede boek in deze reeks.

Voor wie het eerste boek niet zo fris...

Reacties op: Broers, vijanden