Bully

Penelope Douglas schrijft een onvergetelijk verhaal dat laat zien dat haat en liefde niet zo ver uit elkaar liggen… Mijn naam is Tate. Hij noemt me niet zo. Hij zou me nooit een aardige bijnaam geven. Hij praat nauwelijks tegen me. Maar hij laat me ook niet met rust. Ooit waren we beste vrienden. Maar dat veranderde plotsklaps en nu is het zijn missie om mijn leven te ruïneren. Ik werd vernederd, buitengesloten en de hele middelbare school roddelde over me. Zijn rotstreken en de geruchten die hij over me verspreidde, werden steeds erger en ik deed er alles aan om hem te ontwijken. Uiteindelijk vluchtte ik een jaar naar het buitenland. Maar nu ben ik terug en wil ik me niet meer voor hem verbergen. Hij mag niet nog een jaar verpesten. Hij is misschien niet veranderd, maar ik wel. Het is tijd om terug te vechten.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Bully het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Bully