Café Zon + Zee
  Luister een fragment

Café Zon & Zee

Rank 450 Gelezen 1449 Aan het lezen 21 Wil ik lezen 465 Favoriet 38 Recensies 53
Feelgood Artikelen 4 Lijsten 7 Spots 34 Hebban 1000 702   Topics 0   Leesclub

Café Zon & Zee van Jenny Colgan is een heerlijk vertelde, geestige roman met een flinke dosis romantiek en eilandgevoel. Als je houdt van Jill Mansell of Sarah Jio is dit een boek voor jou. Eindeloze, lege stranden, prachtige natuur, waarom zou je zo’n plek verlaten? Flora McKenzie weet zeker dat het goed was om het kleine Schotse eiland waar ze is opgegroeid te verruilen voor de anonimiteit van de grote stad. Maar als ze voor haar werk ineens terug moet naar huis, staat ze weer oog in oog met haar luidruchtige familie, en met haar verleden. Met behulp van een kookschrift van haar overleden moeder ontdekt Flora haar liefde voor koken en ze opent een pop-uprestaurant in een stoffig roze pandje aan de haven. Nu alleen nog bedenken waar haar toekomst eigenlijk ligt… ‘Een hartverwarmend, charmant en sfeervol verhaal. Genieten!’ Sophie Kinsella ‘Een heerlijk cadeau.’ Jojo Moyes

Romantiek
11 januari 2018
01 juli 2021

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Louise

Helma Koot Hebban Recensent

Sfeervolle feelgood in een prachtig stukje natuur

door: Helma Koot 2 reacties 1 like

Flora McKenzie, de hoofdpersoon uit Café Zon & Zee van Jenny Colgan (1972), werkt als juridisch medewerker bij een grote firma in Londen waar haar leven voortkabbelt: ze is niet gelukkig, maar ook niet ongelukkig. Ze is stapelverliefd op haar baas, de ongenaakbare Joël Binder, die de ene knappe...

Reacties op: Café Zon & Zee