Clara het krantenmeisje

Amsterdam 1911/1912

Clara is het allereerste krantenmeisje van het land geworden! Ze is de hele dag op straat en schrijft ook stukjes voor de krant. Maar niet alles loopt op rolletjes. Zij en haar beste vriend Koos groeien uit elkaar, en op een koude winterse dag gebeurt er thuis iets vreselijks. En dan blijkt Clara’s moeder ook nog eens geheimen te hebben…

'Wie van klassiekers houdt, komt bij Clara van Pieter Feller en Tiny Fisscher aan zijn trekken.' - Jaap Friso

'Oh, wat heb ik genoten van dit mooie, ontroerende boek!' - Libris, Ineke van Nispen

Pieter Feller (1952, Hoorn) schreef vele kinderboeken waaronder de succesvolle serie Kolletje.

Tiny Fisscher (1958, Castricum) schreef al veel kinderboeken. Ook hertaalt ze succesvol klassiekers (waaronder Alleen op de wereld).

Recensies (9)

Meer recensies

Is Clara het krantenmeisje het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Clara het krantenmeisje