Cool als Collina

Cool als Collina

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 1 Recensies 1
Young adult   Topics 0
Als de vijftienjarige Sjoerd Verveer bij toeval een wedstrijd als scheidsrechter leidt, blijkt hij er niet alleen plezier in, maar ook talent voor te hebben. Weet hij zich staande te houden tussen spelers, supporters en afleidingen om steeds de juiste beslissing te nemen?

‘Daar gaan we’, zei Sjoerd tegen zijn assistenten en de aanvoerders die achter hem stonden. Hij stapte als eerste naar buiten en er barstte een orkaan van applaus los. Een applaus waarvan hij wist dat die niet voor hem was bedoeld. Tientallen supporters verdrongen zich rond het veld en allemaal joelden en klapten ze voor de jonge spelers. Voor Sjoerd kwamen geen fans, alleen critici.
Kind & Jeugd , Young Adult
Vior Webmedia V.O.F.
16 mei 2019

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (1)

Sympathiek boek met diverse verbeterpunten

door: Ton Jansen 1 like
Arjan Van Den Haak hield onlangs een warm pleidooi voor de terugkeer van het echte jongensboek, waarbij De Kameleon als voorbeeld wordt aangehaald om de ' ontlezing ' bij jongens in de leeftijd.van 12-16 jaar een halt toe te roepen. Zijn manuscript werd aangeboden bij diverse reguliere...