4xl4aVV8CEszDssu

Crisis

Rank 5320 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Artikelen 2   Topics 0

Niemand heeft ervaring met een pandemie. En elke crisis valt rauw op ons dak. Kom ik straks nog rond? Hou ik mijn baan? Wat gaan de aandelen en huizenprijzen doen? Relax. Dit hulp- en werkboek sleept je de crisis door met visie, creativiteit, nieuwe inzichten, praktische oefeningen en humor. Eerst gaat de thermometer in je geldzaken en krijg je code rood, geel of groen – met gouden tips voor wat je moet doen. Ook ga je een geldcrisis oefenen. Dan ben je voorbereid. Vele inspirerende ervaringsverhalen zorgen dat je deze crisis ook emotioneel overleeft. En de volgende. Of je nu een zzp’er, vaste of flexwerker, babyboomer, klein- of grootverdiener bent. Erica Verdegaal is econoom, Marieke Henselmans is besparingsdeskundige. Beiden schrijven sinds de jaren negentig over geldzaken voor tal van bekende tijdschriften en kranten, zoals het Financieele Dagblad, NRC en het AD. Bij elkaar publiceerden ze tientallen boeken die steevast positief worden ontvangen en geprezen om hun helderheid en humor.

Mens & Maatschappij
Mens en maatschappij algemeen