Daar komt de bruid

In een vrije reeks gedichten gaat de dichter eerst terug naar zijn jeugd, proeft opnieuw van de vrijheid als jonge man, maar stuitert uiteindelijk via hartstochtelijke liefdes op de harde rotsen van ouderdom en dood. Who the hell is: Rutger Willem Weemhoff Deze auteur was actief als acteur in het theater en voor televisie. Naast zijn bezigheden als acteur studeerde Weemhoff in de jaren ‘80 tevens een tijdlang filosofie aan de Gemeentelijke Universiteit van A’dam. 'Filosofie van de dood, da's pas leven!' luidt zijn montere motto als ‘de filosoof van de dood' in een interview met Filosofiemagazine: ‘Ik sterf, dus ik ben (niet)’. Als onafhankelijke auteur en publicist schreef hij tal van teksten. Weemhoff biedt zijn schrijfwerk aan via een eigen ideële uitgeverij, onder de naam die zijn totale oeuvre het beste covert: Partout. Producties zijn uitsluitend te bestellen als paperback.

Poëzie
Gedichten (populair)
Partout
24 februari 2021
24 februari 2021

Reacties op: Daar komt de bruid